Reklamace a záruka

 

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Kupující má právo vrátit  zboží do 14 dnů bez udání důvodu a bez jakýchkoliv poplatků odstoupit od smlouvy. Právo na vrácení zboží se vztahuje na nepoškozené zboží v původním obalu. Jestliže se u zboží při používání zboží projeví závada zboží, vyřizuje se tento problém v rámci reklamačního řízení.

 

Záruka se nevztahuje na:

 

a) vady vzniklé běžným používáním

 

b) nesprávným použitím výrobku

 

c) nesprávným skladováním

 

 

Postup při reklamaci:

 

1) informujte nás o reklamaci emailem: info@dvere-ideal.cz , či písemě (JOSEF HRDÝ, MIŘETICE 116, 539 55 MIŘETICE)

 

2) do zásilky uveďte důvod reklamace, kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě, Vaši adresu a kontakt na Vás

 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

 

Provozovatel je plátcem DPH.

Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání 
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

 

 




DomůDomů

Košík  

(prázdný)