Všeobecná ustanovení

Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího se řídí těmito obchodními podmínkami.

 

Prodávající:

Interiérové dveře IDEAL

JOSEF HRDÝ

MIŘETICE 116

539 55 MIŘETICE

IČO: 76179320

DIČ: CZ8001203133


 

Kupující

Kupující - koncový uživatel - fyzická osoba /bez uvedení IČ/ - dále koncový uživatel - při zahájení obchodního vztahu předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje. Právní vztahy prodávajícího s koncovým uživatelem výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964Sb. Občanský zákoník, jakož i předpisy souvisejícími. Kupující - podnikatelský subjekt, při zahájení obchodního vztahu předkládá prodávajícímu údaje o své právní subjektivitě - přesný název a sídlo, IČ a DIČ. Právní vztahy prodávajícího a kupujícího - podnikatelského subjektu výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 513/1991Sb. Obchodní zákoník, jakož i předpisy souvisejícími. Individuální smlouva s kupujícím je nadřazena obchodním podmínkám.

 

Ochrana osobních dat

Využitím internetového obchodu prodávajícího souhlasí kupující se zapsáním informací o jeho osobě a nákupech do databáze serveru dvere-ideal.cz . Eshop dvere-ideal.cz se zavazuje používat osobní údaje kupujícího v souladu se zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Veškeré údaje, které kupující sdělí při objednání zboží serveru dvere-ideal.cz, jsou považovány za důvěrné a nebudou poskytnuty třetí osobě nebo jinak zveřejněny vyjma situace související s plněním objednávky (dodávka zboží, platební styk apod.)

 

Objednávka

Podáním objednávky kupující stvrzuje,že se seznámil s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Objednávky provádí kupující přes elektronický obchod popřípadě osobně, písemně nebo telefonicky. Objednávka obsahuje přesnou specifikaci zboží a jeho počtu, cenu za zboží , kontakty a jména osob odpovědných /oprávněných/ za objednání a převzetí předmětu plnění, způsob dopravy a vyložení, požadovaný termín a místo dodání. Nabízené produkty jsou spolu s platnými aktuálními cenami uvedeny on line na e-shopu. Kupní smlouva na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné se považuje potvrzení elektronické /e-mail/, popřípadě písemné nebo telefonické, a to takové, které je realizováno po přijetí objednávky kupujícího (potvrzení o přijetí objednávky do elektronického systému není potvrzení objednávky). Potvrzení objednávky provádí prodávající zpravidla ihned nebo v co nejkratším termínu /nejdéle do pěti pracovních dnů/. Potvrzení objednávky je vyjádřeno vystavením zálohové faktury na jejím základě. Prodávajícím potvrzená objednávka (nebo její část) je pokládána za závaznou pro obě strany.

 

Storno objednávky ze strany kupujícího

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením.

 

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající je oprávněn stornovat objednávku v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V takovém případě, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující již zaplatil celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 5 pracovních dnů). Prodávající je rovněž oprávněn stornovat objednávku, nebyla-li platba za zboží provedena do termínu uvedeném na zálohové faktuře.

 

Platební podmínky

Platba za předmět plnění se provádí zásadně předem nebo při převzetí zboží.

 

Způsoby úhrady:

  • platba v hotovosti při převzetí zboží
  • platba v hotovosti při doručení zboží na požadované místo
  • platba předem složením fakturované částky na bankovní účet
  • platba předem bankovním převodem na základě zálohové faktury

 

Dodací podmínky

Dodání objednaného zboží je realizováno dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího v co nejkratším termínu, obvykle do 4-6 týdnů od závazného potvrzení objednávky a provedení úhrady zálohové faktury /pokud je placeno před odběrem/. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající, bude-li tato služba kupujícím objednána. Za splnění dodávky se považuje osobní odběr zboží kupujícím v expedičním skladu nebo dodání na požadované místo a převzetí. Zboží může převzít pouze osoba k tomu oprávněná nebo osoba pověřená majitelem firmy nebo statutárním orgánem společnosti. Tato osoba se musí dostatečně identifikovat a prokázat platným občanským průkazem nebo platným cestovním pasem. Rozvoz zboží je zajišťován po celé České republice. Pokud si kupující neobjednal předem složení zboží z korby vozu u prodávajícího /viz objednávka/ je povinen provést složení zboží vlastními silami a prostředky. Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně /např. není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu, popř. není schopen složit zboží/, nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.Konkrétní způsob dodání si volí kupující, aktuální ceník je uveden na internetu. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky a je vždy uvedena na potvrzení objednávky a na zálohové faktuře. Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky - počet balíků a neporušenost obalů podle přiloženého dodacího listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Při neúplné nebo poškozené zásilce je nutno sepsat s dopravcem škodní protokol a tento neprodleně zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu nebude-li to možné pak zaslat poštou, ale neprodleně upozornit prodávajícího telefonicky. Pokud je kupujícím převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.

 

Právo kupujícího odstoupit od smlouvy

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 ze dne 14. září 2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Možnost odstoupení od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

Před vrácením zboží kupující zašle dopis /nejlépe e-mail/ na adresu sídla firmy se sdělením čísla faktury a data potvrzení objednávky, současně sdělí číslo účtu, na který chce vrátit uhrazenou částku. Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.

 

Používané doklady

Elektronická verze objednávky - vyplňuje kupující na dvere-ideal.cz . Objednávka písemná - zasílá kupující poštou nebo faxem. Objednávka telefonická - v případě operativní potřeby již registrovaného kupujícího. Potvrzení objednávky - /odeslání na e-mail, popř. faxem nebo poštou /. Vystavení zálohové faktury - u platby předem /odeslání na e-mail, originál poštou pro kupujícího, kopie prodávající/. Vystavení daňového zálohového dokladu potvrzujícího přijetí úhrady na účet - pouze u platby předem / originál poštou pro kupující, kopie prodávající/. Vystavení dodacího listu a jeho potvrzení kupujícím při převzetí zboží /originál a jedna kopie pro prodávajícího, kopie kupující/. Vystavení faktury - daňového dokladu, předání současně se zbožím proti úhradě v hotovosti nebo zaslání originálu kupujícímu poštou po dodání zboží /originál kupující, kopie prodávající/.

 

 



DomůDomů

Košík  

(prázdný)